mci-news-archive

ارائه بيش از 250 خدمت ارزش افزوده جديد توسط همراه اول

کد خبر: 51850
14 اسفند 1390
بازدید: 75352
ارائه بيش از 250 خدمت ارزش افزوده جديد توسط همراه اول

به گفته مدير كل خدمات ارزش افزوده همراه اول، اپراتور اول هم اكنون با همكاري 20 شركت داخلي و خارجي،‌ بيش از 250 خدمت ارزش افزوده ارائه مي‌دهد.
به گزارش روابط عمومي شركت ارتباطات سيار ايران،‌ مهندس محمدرضا سوهانيان مديركل خدمات ارزش افزوده همراه اول كه صبح روز يكشنبه 14 اسفندماه در دومين كنفرانس خدمات ارزش افزوده تلفن همراه سخنراني مي‌كرد،‌ ضمن اعلام مطلب مذكور افزود: اين 250 خدمت جديد در 25 دسته اصلي از طريق پرتال همراه اول ارائه شده است.
وي راه اندازي موفق خدمات ويژه نمايندگان مجلس شوراي اسلامي با عضويت 210نماينده را از ديگر خدمات جديد همراه اول در حوزه vas دانست و اظهار داشت : همراه اول همكاري بسيار خوبي با بانكها و سازمان هاي مرتبط جهت ارائه خدمات بيشتر به مشتريان خود دارد.
سوهانيان ضمن تشريح رويكردهاي استراتژيك همراه اول درخصوص خدمات ارزش افزوده، از دو رويكرد اصلي بازاريابي تحت عنوان استراتژي اقيانوس آبي و قرمز نام برد و اظهار داشت درحاليكه 14درصد فضاي معمول كسب و كارها از استراتژي آبي و 86 درصد مابقي قرمز است؛ نقش كسب و كارهايي كه در فضاي آبي تعريف مي شوند در سود آوري شركت ها بيشتر است.
مدير كل خدمات ارزش افزوده همراه اول با بيان اينكه رويكرد استراتژيك اپراتور اول در خدمات ارزش افزوده مبتني بر واقعيت هاي موجود جهان است افزود: رشد درآمد از ناحيه مكالمه تقريباً به صفر رسيده است، درحاليكه در سال هاي 2008 تا 20014 افزايش درآمد از ناحيه سرويس هايي غير از مكالمه حدود 12درصد پيش بيني شده است.
وي با تاكيد بر اهميت سرويس موبايل پيمنت گفت: در ميان خدمات ارزش افزوده تلفن همراه رشد موبايل پيمنت از بقيه سرويس ها بيشتر بوده و خواهد بود.
سوهانيان درپايان ضمن اشاره به برخي جهت گيريهاي استراتژيك همراه اول درحوزه خدمات ارزش افزوده اظهار داشت: درنظر گرفتن خدمات ارزش افزوده بعنوان يك كسب و كار مهم و جدي، آگاهي به تفاوت هاي مهم كسب و كار مبتني بر پلتفرم با كسب و كارهاي ديگر و قواعد بازي جديد، واقف بودن به نقش محوري خود در توسعه اكوسيستم خدمات ارزش خدمات ارزش افزوده، توسعه سبد محصولات ارزش افزوده به شكل كامل با توان برنامه ريزي، در نظر گرفتن نيازهاي مشتريان همراه اول، ارزشمند بودن كارآفريني و عمل به تعهدات و ... از ديگر جهت گيري هاي استراتژيك همراه اول در حوزه ارزش افزوده است.